Mięśnie kegla u mężczyzn – kompletny plan ćwiczeń
Sprawność seksualna

Mięśnie kegla u mężczyzn – kompletny plan ćwiczeń

Kłopoty z erekcją lub z przedwczesnym wytryskiem obniżają jakość życia seksualnego i poczucie własnej wartości. Jeśli Twoja męska sprawność zawodzi, niekoniecznie od razu musisz sięgać po wspomagacze – skutecznym sposobem na podniesienie wydolności seksualnej jest ćwiczenie na mięśnie Kegla u mężczyzn.

Panowie, którzy mają problemy ze sprawnością seksualną, najczęściej sięgają po chemiczne środki na potencje, które według nich są najlepszym rozwiązaniem kłopotów z erekcją czy przedwczesnym wytryskiem. Nie jest to dobry sposób, szczególnie w przypadku młodszych panów, którzy całe życie seksualne mają jeszcze przed sobą. Sięganie po tabletki na potencję może doprowadzić do stanu, gdy organizm tak się do nich przyzwyczai, że bez tabletek osiągnięcie podniecenia seksualnego nie będzie możliwe. Tymczasem przyczyną męskich problemów seksualnych bywają kwestie dosyć proste do rozwiązania. Jedną z nich są zbyt słabe mięśnie Kegla.

Mięśnie kegla ważne nie tylko dla kobiet

Mięśnie Kegla, czyli mięśnie dna miednicy, są bardzo dobrze znane paniom. Poprzez odpowiednie ich trenowanie można znacznie poprawić jakość życia seksualnego. To właśnie te mięśnie odpowiadają za intensywność przeżywanego orgazmu. Okazuje się jednak, że panowie także mogą, a nawet powinni ćwiczyć właśnie te partie mięśni – mają one bowiem kolosalny wpływ na zdolność kontrolowania wytrysku. Jeżeli chcesz, aby Twoja sprawność w łóżku utrzymywała się na wysokim poziomie, zadbaj o ćwiczenia mięśni dna miednicy tak samo, jak dbasz o mięśnie brzucha czy trenowanie bicepsów.

Jak mięśnie Kegla u mężczyzn wpływają na erekcję?

Choć erekcja zwykle zaczyna się w głowie i jest odpowiedzią na działające na Ciebie bodźce seksualne, duże znaczenie ma również kontrolowanie mięśni. Rozluźnione mięśnie kegla u mężczyzn sprawiają, że nie jesteś w stanie ich zacisnąć, co przekłada się na niepełny wzwód lub jego zanik.

Jeśli nie zaciskasz mięśni, krew nie jest w stanie długo utrzymać się w ciałach jamistych penisa i zaczyna z niego odpływać. Skutki tego są takie, że o satysfakcjonującym stosunku seksualnym można zapomnieć. Im mięśnie Kegla będą bardziej wyćwiczone, tym Twoja satysfakcja z życia seksualnego będzie wyższa. Nie wierzysz? Wypróbuj kilka prostych ćwiczeń – już po kilku sesjach treningowych powinieneś zauważyć pierwszą różnicę. In plus oczywiście.

Ćwiczenie mięśni Kegla można wykonywać samodzielnie i o dowolnej porze. Nie potrzebujesz do tego żadnego specjalistycznego sprzętu ani trenera. Co więcej, jest to całkowicie darmowy sposób w odróżnieniu od specyfików poprawiających potencję, które można kupić w aptekach czy sklepach z gadżetami erotycznymi.

  • Ćwiczenie 1: Zatrzymywanie strumienia moczu

Proste i do wykonania za każdym razem, gdy jesteś w toalecie. Podczas oddawania moczu postaraj się świadomie tak zaciskać mięśnie, by na kilka chwil zatrzymać strumień. Ćwiczenie powtórz kilka razy.

  • Ćwiczenie 2: Systematyczne zaciskanie mięśni

Zaciskaj mięśnie w krótkich seriach – po 5 sekund zaciskania mięśni i 5 sekund odpoczynku.
Wykonuj takie ćwiczenie przez 1-2 minuty.

  • Ćwiczenie 3: Szybki trening – zaciśnięcie i rozluźnienie

W szybkim tempie zaciskaj i od razu rozluźniaj mięśnie dna miednicy. Wykonaj co najmniej 10-15serii.

  • Ćwiczenie 4: Jak najdłuższe napinanie

Napnij mięśnie jak najmocniej jesteś w stanie i utrzymaj je napięte jak najdłużej się Tobie uda. Powtórz kilka razy.

Trening mięśni Kegla można wykonywać praktycznie w każdym miejscu, gdyż jest on niezauważalny dla osób postronnych. Jeśli dopiero zaczynasz ćwiczyć mięśnie dna miednicy, zaczynaj od krótszych treningów i mniejszych ilości powtórzeń. Z czasem treningi możesz wydłużać. Na początku wystarczy, że będziesz ćwiczyć 2-3 razy w tygodniu. Najważniejsza jest regularność i systematyczność. Pamiętaj również, że nawet, jeśli uda się Tobie wzmocnić i uelastycznić mięśnie dna miednicy, a tym samym zapanować nad wytryskiem, nie będzie to Tobie dane raz na zawsze.
Trenować i wzmacniać mięśnie powinieneś już zawsze. Ale dzięki temu przez wiele lat, także w wieku dojrzałym, będziesz mógł cieszyć się wyjątkowo udanym życiem seksualnym.

Opinie